Komunalni redari bi ovog ljeta na hrvatskim plažama mogli mjeriti udaljenost između peškira

Regija

Da živimo u “staroj normali”, u ovo doba bismo dubrovačke komunalne redare spominjali po sezonskim zaduženjima poput sankcionisanja oskudno obućenih turista u šetnji Stradunom, nepropisnog isticanja reklama unutar zidina ili pretjeranog zavirivanja u prostor vanjskih stolova kafića i restorana.

Zbog sveprisutne pandemije, ove godine je slika mnogo drugačija, pa tako i opis poslova Komunalnog redarstva. Mediji su već javili kako ih u sezoni kupanja na gradskim plažama čekaju sasvim novi zadaci. Tačnije, povremeno bi, uz vlasnike i koncesionare kupališta, gradove ili hotele, trebali uskakati, odnosno brinuti se da ne dođe do bliskog kontakta među kupačima, peškirom do peškira, ležaljkom do ležaljke, jer virus nikad ne spava…

’Zasad nemamo uputa’

Je li poznat popis novih ljetnih zaduženja komunalnih redara, raspitali smo se u dubrovačkoj gradskoj upravi.

– Još nema službene obavijesti ni uputa o angažmanu komunalnih redara tokom kupališne sezone, odnosno na samim plažama, ali ako službena odluka bude donesena, komunalni redari će postupati skladno tome i nadgledati pridržavanje propisanih epidemioloških mjera, posebno socijalne distance na javnim plažama na administrativnom području Grada, odnosno plažama koje nisu pod koncesijom – ističu iz Grada Dubrovnika i otkrivaju kakve je dodatne zadatke pred Komunalno redarstvo od početka ove sedmice postavila treća faza popuštanja epidemioloških mjera.

– Zaduženja službenika Odsjeka za komunalno redarstvo, a u vezi pandemije COVID-19, uključuju provođenje nadgledanja rada ugostiteljskih, trgovačkih i svih onih objekata koji su počeli s radom. Nadgleda se pridržavanje socijalne distance korisnika objekata te se posljedično upozoravaju vlasnici ili odgovorne osobe u objektima o eventualnim kršenjima preporučenih mjera zaštite – objašnjavaju nam iz dubrovačke gradske uprave.

A kako stoji s uobičajenim aktivnostima Komunalnog redarstva, odvijaju li se one uobičajenom dinamikom? Navedimo samo učestale prijave građana o nepropisnom odlaganju krupnog otpada, probleme s gradilištima, psećim izmetom itd… Iz Grada Dubrovnika kažu kako epidemija nije utjecala na opseg “starih” poslova te da se oni odvijaju bez zastoja.

Rade u dvije smjene

S obzirom na pojačanu dinamiku posla u “novoj normali”, trebaju li Komunalnom redarstvu i određena pojačanja, imaju li dovoljno zaposlenih, razmišlja li se o sezonskim popunama i kako su na terenu raspoređeni pripadnici službe?

– Odsjek komunalnog redarstva zapošljava 12 redara, što je dostatno za primarno pokrivanje tekućih poslova te neće biti potrebe za sezonskim kadrom. Redari su raspoređeni u tri grupe, rade u dvije smjene, te svaka grupa obavlja poslove iz svog djelokruga rada – objasnili su iz gradske uprave.

Valja napomenuti da je Komunalno redarstvo Grada Dubrovnika od početka februara građanima dostupno i na Facebooku.
Preko te društvene mreže Dubrovčani mogu kontaktirati komunalce prijavom, prijedlogom ili kritikama, porukama, komentarima i prijedlozima, a mogu slati i e-mail poruke na Komunalno redarstvo Grada Dubrovnika prenosi SD.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *